A meessage from Doktor A.
忘れてました、Doktor Aから留之助商店にメッセージが届いていました、紹介します。

I am honoured you are selling my Mechtorian toys.
私は貴店がメカトリアンモチャを販売することを誇りに思います。
I am very excited that people in Japan, the spiritual home of Robots, enjoy my creations.
I hope their strange Englishness delights your customers.

ロボットの精神の故郷である日本の皆さんが私の創作物を楽しまれることにワクワクしています。
奇妙で英国的なそれらが貴店の顧客を喜ばせることを望みます。
All the very best to you.
ごきげんよう。
Doktor A.


訳、いいかげんですが、感じはつかんでいただけますよね。

A meessage from Doktor A._a0077842_755261.jpg

by tomenosuke_2006 | 2009-02-21 19:32 | 商店入荷新着情報
<< いろいろ考えさせられるミニフィ... 各種予約受付開始してます。 >>